De opties met emailmarketing voor ondernemers.

E-Mailmarketing

Nieuwe producten komen en gaan. En zo is het ook met marketing. Een nieuwe vorm van marketing heeft enkele geleden aangetreden en ontpopt zich tot wellicht de belangrijkste vorm van marketing in de hedendaagse strategieën. We hebben het over emailmarketing.
Een mail versturen doet men al enkele jaren, maar de techniek om een specifieke doelgroep aan te spreken was voorheen nog niet voor handen. De ontvangers van deze mail gooiden deze rechtstreeks de online prullenbak in, geïrriteerd vanwege het feit dat de mailbox vol kwam te staan met deze aanbiedingen waar geen interesse voor was. Nieuwe tijden breken zich aan en de efficiëntie stijgt naar nieuwe hoogtes.

mailmaps.nl/email-marketing heeft namelijk meer dan 4 miljoen consumenten die welwillend zijn reclame te ontvangen in haar database. Deze consumenten hebben haar persoonsgegevens zoals leeftijd, geslacht en woonplaats opgegeven bij Mailmaps en aangegeven dat ze graag relevante reclameboodschappen willen ontvangen. Hierdoor zal de efficiëntie van het bereiken van de doelgroep naar nieuwe hoogtes stijgen. Men spreekt nu alleen nog maar mensen aan die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in een product of dienst.

Een onderneming heeft een product of dienst die zij bij een specifieke doelgroep onder de aandacht willen brengen. Met de speciale filterfunctie die Mailmaps heeft ontwikkelt kan men de doelgroep erg specifiek benaderen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan inwoners tussen de 18 en 24 jaar die woonachtig zijn in Utrecht.

Het voordeel van deze manier van marketing is dat je geen onnodige tijd meer kwijt bent aan het bereiken van mensen die niet geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. Omdat de doelgroep die je aanspreekt ook daadwerkelijk geïnteresseerd is in deze producten of diensten weet je dat deze mail campagnes altijd bij de juiste personen terecht zullen komen.

Breng gerust een bezoek aan de internetpagina en ga op een kostenbewuste manier een samenwerking aan.